Problem solving

Raport 8D wg VDA

Wymagania niemieckiej branży motoryzacyjnej

Add Your Top Title Here

Add Your Middle Title Here

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore

Wymagania niemieckiego rynku motoryzacyjnego

Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem 8D VDA

8D jest od lat stosowaną metodą rozwiązywania problemów w branży motoryzacyjnej. Producenci samochodów od dawna wymagają od swoich dostawców systematycznego podejścia w rozwiązywaniu problemów, tak aby nie powtarzały się one w przyszłości. W roku 2018, organizacja VDA zrzeszająca niemieckie koncerny motoryzacyjne zwolniła podręcznik 8D VDA. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat obligatoryjnych narzędzi oraz kraterków oceny pobierz nasz bezpłatny e-book. 

E-book 8D VDA

Dzięki naszemu e-bookowi:

Poznać kroki metodyki 8D wg VDA
Zapoznać się z narzędziami wspomagającymi
Zrozumieć kryteria oceny

Dla kogo jest ten e-book?

Inżynierów zapewnienia jakości (Quality Engineering)
Inżynierów jakości dostaw (Supplier Quality Engineerieng)
Pełnomocników do spraw zarządzania jako
Każdego, kto pragnie zgłębić tajniki rozwiązywania problemów w oparciu o usystematyzowane narzędzia
RR

O autorze

Rafał Rakoczy

Pasjonat Inżynierii Jakości

Trener FMEA, APQP oraz Problem Solving. Od wielu lat wspiera organizacje w zakresie transformacji wewnętrznej w celu osiągniecia zgodności z wymaganiami branży motoryzacyjnej. 

Co daje znajomość standardu 8D VDA?

Proces obsługi reklamacji

Wprowadzony w listopadzie 2018 roku standard narzuca ściśle określone zasady rozwiązywania problemów reklamacyjnych. Ich znajomość jest kluczowa dla uzyskania pozytywnej oceny raportu 8D.

Spełnienie wymagań

Znajomość standardu VDA 8D to możliwość spełnienia wymagań niemieckich producentów samochodów (Mercedes, BMW, Grupa VW).

Obowiązkowe narzędzia

Podręcznik VDA 8D wprowadza wymaganie stosowania szeregu nowych narzędzi. Znając je możemy skuteczniej rozwiązać problem a przez to zaoszczędzić czas i pieniądze.

100% satysfakcja klienta

Znając dodatkowe narzędzia jakie wymagane są przez standard VDA masz możliwość zdobycia maksymalnej liczby punktów za raport.