Problem solving
Raport 8D wg VDA
Wymagania niemieckiej branży motoryzacyjnej
Add Your Top Title Here
Add Your Middle Title Here
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore
Wymagania niemieckiego rynku motoryzacyjnego
Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem 8D VDA
8D jest od lat stosowaną metodą rozwiązywania problemów w branży motoryzacyjnej. Producenci samochodów od dawna wymagają od swoich dostawców systematycznego podejścia w rozwiązywaniu problemów, tak aby nie powtarzały się one w przyszłości. W roku 2018, organizacja VDA zrzeszająca niemieckie koncerny motoryzacyjne zwolniła podręcznik 8D VDA. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat obligatoryjnych narzędzi oraz kraterków oceny pobierz nasz bezpłatny e-book.

E-book 8D VDA
Dzięki naszemu e-bookowi:
Dla kogo jest ten e-book?

O autorze
Rafał Rakoczy
Pasjonat Inżynierii Jakości
Trener FMEA, APQP oraz Problem Solving. Od wielu lat wspiera organizacje w zakresie transformacji wewnętrznej w celu osiągniecia zgodności z wymaganiami branży motoryzacyjnej.
Co daje znajomość standardu 8D VDA?

Proces obsługi reklamacji
Wprowadzony w listopadzie 2018 roku standard narzuca ściśle określone zasady rozwiązywania problemów reklamacyjnych. Ich znajomość jest kluczowa dla uzyskania pozytywnej oceny raportu 8D.
Spełnienie wymagań
Znajomość standardu VDA 8D to możliwość spełnienia wymagań niemieckich producentów samochodów (Mercedes, BMW, Grupa VW).

Obowiązkowe narzędzia
Podręcznik VDA 8D wprowadza wymaganie stosowania szeregu nowych narzędzi. Znając je możemy skuteczniej rozwiązać problem a przez to zaoszczędzić czas i pieniądze.
100% satysfakcja klienta
Znając dodatkowe narzędzia jakie wymagane są przez standard VDA masz możliwość zdobycia maksymalnej liczby punktów za raport.